شیامالان: «بوش» بدنام‌ترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس، «نایت شیامالان» در مصاحبه‌ اخیر خود با روزنامه انگلیسی ایندیپندنت تایمز، گفت: از نظر من بهترین سن، 10 سالگی است، این همان سنی است که شما به اندازه کافی درباره جهان پیرامون خود می‌دانید ولی همه چیز هنوز برای شما رویایی و امکان پذیر است و دوست دارید هر چیزی را تجربه کنید.
وی گفت: عجیب‌ترین چیزی که من در زندگی تجربه کرده‌ام، این است که سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت، شکست است. من دو فیلم اولم را به ترتیب در 21 و 23 سالگی ساختم که با شکست روبرو شد و این بهترین اتفاقی بود که می‌توانست بیافتد، از همان موقع بود که یاد گرفتم که هر چیزی که فکر می‌کنم به وقوع نمی‌پیوند و سعی کردم تا از آن پس درباره فیلمسازی بیشتر آموزش ببینم.
وی درباره نگرشی که نسبت به فیلم‌هایش وجود دارد، گفت: درباره فیلم‌های من، عقیده اشتباهی وجود دارد و برخی ها می‌گویند فیلم‌های من پایان پیچیده‌ای دارند یا اینکه همه آنها ترسناک هستند اما باید بگویم که همه این فیلم‌ها به‌گونه‌ای معنوی هستند و همچنین در همه آنها جنبه‌ای احساسی وجود دارد.
وی در ادامه درباره اوضاع سیاسی آمریکا، گفت: من یک انسان سیاسی نیستم ولی باید بگویم که هم‌اکنون زمان آن رسیده که تغییر بزرگی به وقوع بپوندد.
شیامالان ادامه داد: همیشه در زندگی اوقات بسیار بدی وجود دارد که اوقات زیبایی را به دنبال دارد، در ایالات متحده آمریکا نیز ما بدترین و بدنام‌ترین رییس جمهور تاریخ ریاست‌جمهوری کشورمان را تجربه کردیم ولی احتمالا این واقعه بد باعث به وقوع پیوستن تغییری بزرگ خواهد شد.
وی سپس با حالت طنز گفت: من خودما به شخصا انسان خوش‌قریحه‌ای هستم، در حدی که می‌توانید کلید یک قلمرو پادشاهی را به من دهید و فکر می‌کنم که این کلید هیچگاه از دست من نخواهد افتاد، ولی متاسفانه من به هیچ وجه انسان خونسردی نیستم، من آدم مضحکی هستم که برای کسب تجربیات مضحک دائما این ور و آن‌ور می‌پرم.
وی افزود: همه مرا به عنوان یک کارگردان می‌شناسند ولی باید بگویم که حقیقت اصلی این است که من یک بسکتبالیست حرفه‌ای هستم و زمانی که کودکی بیش نبودم همواره در گروه‌های مختلف بسکتبال بازی کرده‌ام.
وی گفت: فلسفه من در زندگی این است که خودتان بشناسید، اگر خانه‌دارید، نقاش یا وکیل هستید، اگر خودتان را خوب شناخته باشید، در زمینه کاری خودتان، بهترین کار را انجام می‌دهید.
وی در پایان گفت: همیشه سعی کنید خودتان باشید و هیچ‌گاه خود واقعی‌تان را پنهان نکنید. به نظر من زمانی که ما سعی می‌کنیم به چیزی تظاهر کنیم، در واقع به‌شدت خودمان را به دردسر انداخته‌ایم.
به گزارش فارس، از جمله فیلم‌های این کارگردان هندی‌الاصل هالیوود که هم‌اکنون سی و هفتمین سال زندگی خود را سپری می‌کند، می‌توان به دو فیلم «نشانه‌ها» و «حس ششم» اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد