به راستی چه کسی می داند: آیا علی(ع) سکوت کرد؟
احتجاج حضرت امیر المؤمنین علیه السلام در برابر اعضای شورای خلافت

دخالت شیطان در غصب خلافت حضرت امیر المونین علی علیه السلام

پایگاه خبری شیعه «پخش» با مقالات فوق و اخبار روز شیعیان و جهان به روز است.
جهت مناظرات شیعه و سنی و نیز می توانید از تالار گفتمان دیدن فرمایید و در صورت تمایل برای شرکت در مناظرات، با عضویت در سایت، به جمع ما بپیوندید.
برای ورود به صفحه اصلی اینجا کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
آژانس ایران خبر پنج‌شنبه 7 شهریور 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.ina-irannews.com

آژانس ایران خبر در راستای خبررسانی و انتشار اخبار دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی, هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و... دیدن کرده و لینک کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.ina-irannews.com
ایمیل:
info@ina-irannews.com
لطفا مارا لینک کنید

فاطمه چهارشنبه 13 شهریور 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://gozargah.blogsky.com/

خداوندا ، دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند.
آنان شایسته ی محبتند و یادشان مایه ی آرامش است. در میان خلق معدن خیرند و دارنده ی پاک ترین خصوصیات.
پس ای خدای من ! آنان را اکرام کن و بر صفات نیک آنان بیافزای.

مسلم جمعه 5 مهر 1387 ساعت 09:08 ق.ظ http://islamic-iran.blogfa.com

بسم رب القدس الشریف

من چرا دل به تو دادم که دلم می شکنی× ×یا چه کردم که نگه باز به من می نکنی

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست× ×تا ندانند رقیبان که تو منظور منی

از دل برود هر آنکه از دیده رود× ×تو چنان در دل من رفته ای که جان در بدنی

سلام خدا!باز هم این بنده عاصی بی چیز بی کس ضعیف ذلیل

خائف مسکین مستکینت روی به درگاهت گذارده و تربت پاک

آستان تو و اولیای تو را برای شفای چشمانش آرزو می کند در

صورتی که فطنه ها همچون قطعات شب تاریک او را پوشانده ...

سلام بزرگوار با مطلبی باعنوان چرا آدم نمیشوم؟-2 بروزیدم!منتظر حضورگرم و

نظر سبزتان هستم...

#الحمد لله الذی هدانا لهذا#

التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد