اوباما : دست از سر همسر من بردارید

باراک اوباما نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از روش های تخریب گرانه حزب جمهوریخواه صراحتا نسبت به ادامه حملات تبلیغاتی علیه همسرش هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس سناتور اوباما که روز دوشنبه در برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» در شبکه تلویزیونی ABC حاضر شده بود با اشاره به یک فیلم تبلیغاتی حزب جمهوریخواه که در آن میشل اوباما ،همسرش، مورد حمله قرار گرفته گفت: «اگر من به عنوان نامزد حزب دموکرات انتخاب شوم جمهوریخواهان می توانند هر آنچه که می خواهند درباره من و عملکرد گذشته ام بگویند... ولی به آنها هشدار می دهم که به میشل و خانواده من نزدیک نشوند، زیرا چنین چیزی را تحمل نمی کنم».

شاخه ایالت تنسی حزب جمهوریخواه طی روزهای گذشته یک فیلم تبلیغاتی علیه سناتور اوباما پخش کرده که در آن با اشاره به یک مصاحبه تلویزیونی خانم اوباما میهن پرستی وی و همسرش زیر سئوال می رود. میشل اوباما سه ماه پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که بواسطه پیروزی همسرش در مراحل مختلف انتخابات مقدماتی حزب دموکرات «برای نخستین بار به آمریکایی بودن خود افتخار می کند». این جمله شش بار در این تیزر پخش شده و آنگاه گفته می شود که «ما جمهوریخواهان تنسی همیشه به امریکا افتخار می کنیم».
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد