کسب درآمد از اینترنت

اگر می خواهید از اینترنت و فقط با کلیک کردن درآمد کسب کنید، روی بنر شکل زیر در انتهای همین وبلاگ کلیک کنید تا به وب سایت مورد نظر برسید. نیاز نیست که حتماً‌ دارای وبلاگ یا وب سایت باشید.

ثبت نام کنید و در قسمت عضویت برای پول، گزینه های لازم را طبق راهنمایی پر کنید، تا روزانه چند تبلیغات به شما معرفی گردد تا با کلیک بر روی آنها صاحب درآمد شوید.

ضمناً صاحبان وبلاگ و وب سایت می توانند زیر مجموعه تشکیل داده و از زیر مجموعه نیز درآمد کسب نمایند. فقط لازم است که این بنر را از طریق همان قسمت عضویت خود، کد لازم را در قسمت ویرایش قالب وب خود قرار دهید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Hamid چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://downloadha1.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز . به علت رعایت نکردن تریپ وجدان . بعضی از دوستان .
شما دوست عزیز آپی خودتونو باید در اختیار من قرار بدید . ومن هم همین کار رو انجام میدم
اگر از اون آپی کلیک صورت گرفته بود .من هم کلیک میکنم
برای بعضی از دوستان من حتی با 3 آپی کلیک میکردم که نتیجشو هم دیدم
شما دوست عزیز به 5 نفر تا به حال معرفی شده اید
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
شما میتوانید با نظر دادن در وبلاگ آپی خودتونو اعلام کنید
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
آپی من :: 85.198.61.192

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد